MEZINÁRODNÍ VÝSTAVA ČESKÉ BUDĚJOVICE 26.4.2014

03.05.2014 18:01

Tak a máme to za sebou s tím největším úspěchem, jaký může pro nás být  -  V1  CAC

Hrozně jsem se na tuhle tu výstavu těšila a vyšlo to! České Budějovice jsou od nás pouhých 37 km a výstava bývá vždycky moc pěkná. Bylo i

bezva počasí, no prostě super den. Náš kruh byl v hale, kde bylo strašně moc psů, ale Arbík to zvládl dobře, choval se jako velký dospělý pesan.

Umístění mi došlo až doma, pořád jsem tomu nemohla uvěřit. Paní rozhodčí se Arbík moc líbil, řekla, že je to moc hezký pejsek a taky tomu odpovídá posudek, na který jsem moc pyšná!

Přišli nás podpořit i děti a smáli se mojí nervozitě, musím s tím něco začít dělat, jsem hrozná. No prostě - krásný den, pejsek úžasný, co víc si přát?

Snad jen, aby nám štěstí přálo i příště!

Setkala jsem se se známými pejskaři, se kterými jsem si po delší době opět mohla popovídat. Tak a teď se budeme zase těšit na příště!


Novinky

ARBÍČKŮV ÚRAZ a malý DARK-5.7.2016

13.08.2016 06:56
Pořídili jsme si dalšího choďáčka(bylo tady moc smutno po odchodu Tomka a Arbulka byl moc smutný) a tak si kluci hráli ,Arbi se mu vyhýbal a narazil do kamenného tarasu a byl tady velikánský úraz podle- Dr.Bartoně,který ho operoval v Č.B. a který to přirovnal jako by do něj narazilo auto!!Operace...

NADĚJKOV-Výcvikový tábor 10-19.června 2016

24.06.2016 13:20
Tak jsme se opět po roce vydali na výcvikový tábor do Nadějkova ,letos již celkem po 4.Mám to tam moc ráda-líbí se mi tam krajina,ale sejde se tam vždy moc fajn parta lidí a takových lidiček ,kteří tak jezdí jako já již poněkolikáté.Tentokrát jsme s Arbim moc necvičili,ale za to jsme si to spolu...

TEST DM

10.04.2016 13:36
Nechali jsme si udělat test DM-který nám dopadl velice dobře n/n

BILANCOVÁNÍ

10.04.2016 13:04
Dlouho jsem nepsala ani řádku ,musím vše napravit!Za ten dlouhý čas se toho tolik událo!!S Arbim jsme složili další 3 zkoušky -je to můj šikulda a zůčastnili jsme se mnoha pochodů,které nás moc baví. Je to moc fajn ,člověk se pořádně projde,podívá se do míst,kam by se sám nikdy nepodíval a ještě se...

BILANCOVÁNÍ

13.11.2014 12:52
A máme tu pomalu opět konec roku a k tomu patří jako vždy shrnutí všeho, co se dělo za celý rok. Sjezdili jsme pár výstav, na kterých byl Arbi docela podle mě úspěšný, složili jsme zkoušku z výkonu BH, ta je pro začátečníky jedna z nejtěžších. Ale co je hlavní -stal se z něj krásný, mohutný,...

DNES SLAVÍ ARBI SVÉ TŘETÍ NAROZENINY

16.08.2014 20:46
Dnes oslaví ARBI od MINURKY, a s ním celý áčkový vrh, své třetí narozeniny. Bože, jak nám ten čas spolu utekl. Domů jsme si ho přinesli jako malou kuličku a dnes? Je z něho velký a pořádný pesan, který má již něco za sebou, ale ještě hodně a hodně před sebou! Je z něho kluk jak má být, hlavně ať je...

KLUBOVÁ VÝSTAVA ing.FINDEJSE -POHÁDKA LANČOV

26.07.2014 20:02
Tak jsme dnes byli na klubové výstavě až na Moravě na Vranovské přehradě.Je tam opravdu nádherně,příroda moc hezká.Je to něco jiného ,než u nás ,více rovin a větší teplo,taky to dalo Arbimu zabrat- 30 stupňů s jeho kožichem ,to je na medaili!! Ale ustál to kluk jako vždy ,je to pašák a ještě si...

LETNÍ VÝCVIKOVÝ TÁBOR NAĎEJKOV 30.5. - 8.6.2014

15.06.2014 13:02
Strávili jsme s pejskem senzační dovolenou uprostřed lesů na výcvikovém táboře v Nadějkově, kde jsme byli již podruhé. Cvičební tábor je senzační věc, člověk se zde setká a seznámí s bezva lidmi, ale pesanům dá pořádně zabrat jak po tělesné tak hlavně po psychické stránce. Ale zvládli jsme to a...

MEZINÁRODNÍ VÝSTAVA ČESKÉ BUDĚJOVICE 26.4.2014

03.05.2014 18:01
Tak a máme to za sebou s tím největším úspěchem, jaký může pro nás být  -  V1  CAC Hrozně jsem se na tuhle tu výstavu těšila a vyšlo to! České Budějovice jsou od nás pouhých 37 km a výstava bývá vždycky moc pěkná. Bylo i bezva počasí, no prostě super den. Náš kruh byl v hale, kde...

ARBI

12.03.2014 00:00
Vzpomínka na loňské léto... Další fotky k nahlédnutí na https://zuzanabandikova.rajce.idnes.cz/
1 | 2 >>

ARBI od MINURKY

V této rubrice nejsou žádné články.